Tack.

 
Jag vill bara säga tack tack tack tack för alla era fina ord angående mitt tidigare inlägg. Ja, vad ska jag säga egentligen? Alla mail och kommentarer, jag värderar det väldigt högt. Väldigt väldigt högt. Ni anar inte. Vi kan konstatera att vi inte är ensamma och allt annat klyschigt man kan klämma ur sä. 
 
 
Jag tror i alla fall att det är viktigt att prata om för att ta bort tabun kring psykisk sjukdom. Alla historier tillsammans kan göra det. Och eftersom jag skyller allt på patriarkatet så kan jag ju fälla in att i ett patriarkat tillåts ingen vara svag...och eftersom det ändå ska krossas så kan vi ju passa på att krossa skammen kring ångest och psykisk ohälsa också. Vi bara gör det!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fanny skriver:

Oh my god. Jag hittade nyss din blogg. Ibland hittar man dem där guldklimparna som kan förgylla ens vardag för lång tid. Jag visste direkt att det här var en sådan alldeles särskild blogg.

Jag älskar ditt engagemang! Att du står för dina åsikter och att du inte är rädd för att trampa på någons tår. Har dem tårna i vägen så får de väl skylla sig själva! Jag själv är inte riktigt lika extrem och ställer mig väldigt neutralt i många frågor. Men jag älskar hur du inte gör det! Jag älskar hur du är extra allt!

Den 2014-08-22 klockan 22:51:13
URL: http://teorier.blogg.se
Fanny skriver:

Oh my god. Jag hittade nyss din blogg. Ibland hittar man dem där guldklimparna som kan förgylla ens vardag för lång tid. Jag visste direkt att det här var en sådan alldeles särskild blogg.

Jag älskar ditt engagemang! Att du står för dina åsikter och att du inte är rädd för att trampa på någons tår. Har dem tårna i vägen så får de väl skylla sig själva! Jag själv är inte riktigt lika extrem och ställer mig väldigt neutralt i många frågor. Men jag älskar hur du inte gör det! Jag älskar hur du är extra allt!

Den 2014-08-22 klockan 22:51:27
URL: http://teorier.blogg.se
Fanny skriver:

Oh my god. Jag hittade nyss din blogg. Ibland hittar man dem där guldklimparna som kan förgylla ens vardag för lång tid. Jag visste direkt att det här var en sådan alldeles särskild blogg.

Jag älskar ditt engagemang! Att du står för dina åsikter och att du inte är rädd för att trampa på någons tår. Har dem tårna i vägen så får de väl skylla sig själva! Jag själv är inte riktigt lika extrem och ställer mig väldigt neutralt i många frågor. Men jag älskar hur du inte gör det! Jag älskar hur du är extra allt!

Den 2014-08-22 klockan 22:51:27
URL: http://teorier.blogg.se
Fanny skriver:

Oh my god. Jag hittade nyss din blogg. Ibland hittar man dem där guldklimparna som kan förgylla ens vardag för lång tid. Jag visste direkt att det här var en sådan alldeles särskild blogg.

Jag älskar ditt engagemang! Att du står för dina åsikter och att du inte är rädd för att trampa på någons tår. Har dem tårna i vägen så får de väl skylla sig själva! Jag själv är inte riktigt lika extrem och ställer mig väldigt neutralt i många frågor. Men jag älskar hur du inte gör det! Jag älskar hur du är extra allt!

Den 2014-08-22 klockan 22:51:28
URL: http://teorier.blogg.se
Fanny skriver:

Oh my god. Jag hittade nyss din blogg. Ibland hittar man dem där guldklimparna som kan förgylla ens vardag för lång tid. Jag visste direkt att det här var en sådan alldeles särskild blogg.

Jag älskar ditt engagemang! Att du står för dina åsikter och att du inte är rädd för att trampa på någons tår. Har dem tårna i vägen så får de väl skylla sig själva! Jag själv är inte riktigt lika extrem och ställer mig väldigt neutralt i många frågor. Men jag älskar hur du inte gör det! Jag älskar hur du är extra allt!

Den 2014-08-22 klockan 22:51:28
URL: http://teorier.blogg.se
Fanny skriver:

Oh my god. Jag hittade nyss din blogg. Ibland hittar man dem där guldklimparna som kan förgylla ens vardag för lång tid. Jag visste direkt att det här var en sådan alldeles särskild blogg.

Jag älskar ditt engagemang! Att du står för dina åsikter och att du inte är rädd för att trampa på någons tår. Har dem tårna i vägen så får de väl skylla sig själva! Jag själv är inte riktigt lika extrem och ställer mig väldigt neutralt i många frågor. Men jag älskar hur du inte gör det! Jag älskar hur du är extra allt!

Den 2014-08-22 klockan 22:51:28
URL: http://teorier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0