Uppsala Vintagefestival!

 
Jag vet att jag har några vintagesuktande läsare i Uppsala, visst har jag? I sådana fall så måste ni masa iväg era rumpor till Håga den 29-30:e mars. Retroarmén kommer att hålla vintagefestival med loppis, föreläsningar och workshops! Mia från Tidens Melodi kommer att vara där, liksom gänget från Vintagefabriken och många fler. Även jag kommer att lufsa runt bland montrarna och kanske träffa några av er läsare? Det vore kulio. 
 
Vill ni läsa mer om festivalen är det bara att klicka på bilden ovan eller här för att susa till deras facebooksida. 
 
 
 
 
 
Uppsala Vintagefestival annonserar också från och med idag på min blogg och det känns väldigt roligt! Har du ett evenemang, ett företag, en organisation eller något annat som du skulle vilja nå ut med till en massa fina läsare? Maila till info@enblommigtekopp så berättar jag mer! 
 
 
 

Kommentarer
Louise skriver:

MÅste.ta.mig.dit.MÅSTE!!!
Är det nåt som anordnas varje år?

Svar: Nytt för i år tror jag! :)
.

Den 2014-02-20 klockan 17:01:04
Johannas Retro skriver:

Åh! Det är förbaskat synd att de ska va en bit mellan Uppsala & Gbg, är ju så mysigt i Uppsala också! Gosh!

Den 2014-02-21 klockan 10:00:05
URL: http://johannasretro.com
Retrosoldaten Sylvia skriver:

Näää vad fiint! Jag är en relativt ny läsare av din blogg och är redan ett stort fan, är så himla roligt att du ville hjälpa oss med marknadsföringen, och ännu roligare att du kommer på festivalen! :D

kramar
Sylvia, ordförande i RetroArmén

Den 2014-02-21 klockan 13:32:52
URL: http://desquerida.blogg.se
Anna skriver:

Åh vad roligt! Ska pallra mig dit och ta med folk!

Den 2014-02-21 klockan 16:09:23
URL: http://www.annakansjalv.blogspot.se/
Lisen skriver:

Peppen!!!

Den 2014-02-23 klockan 17:27:11
URL: http://absolutlisen.se
Lisen skriver:

Peppen!!!

Den 2014-02-23 klockan 17:27:18
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0