Kvällens känslor i fem bilder.

 
Såhär är känslan efter dagens Vintagefestivalsbaluns. Jag tror inte att jag behöver förklara känslorna va? Det är liksom en kompott av träningsvärk, trötthet, nöjdhet (?) och ångestkrämpor över hålet i plånboken som dagens aktivitet åstadkommit. Och ont i magen efter bryggkaffedrickande. Jag klarar verkligen inte det, någon annan som känner igen detta? MEN MEST nöjdhet för en VÄLDIGT trevlig och bra uppstyrd festival. All cred till kvinnsen bakom. 
 
 
 
 
Nu ska jag med huvudduken på svaj bädda ner mig i sängen och titta på film. För imorgon ska jag dit igen tänkte jag. Ni har väl inte missat att det är festival imorgon också? Johohorå! Hoppas ni får en fin kväll. 
 
 
 
 

Kommentarer
Sofia skriver:

Så du ska dit imorgon också? Vad roligt, det ska jag med!! :) Klockrena bilder på dig!

Den 2014-03-29 klockan 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0