Det är minsann dags för Vintagebloppis i år igen!

 
 
Hurra och ja och hurra igen! Jag har idag glada nyheter: Den otroligt lyckade succén Vintagebloppisen kommer att bli av i år igen! Denna gången i samarbete med Stockholms Stadsmission som också kommer att finnas på plats med en massa fina saker till salu. Den ordnas av Linda Hansson och Jessica Silversaga och vi är en massa bloggare som kommer stå och sälja diverse pinaler, kläder, prints, böcker och jag kommer att sälja en begränsad upplaga av mina Guldfittor! Så ni som mailat mig och velat köpa, passa på där! 
 
 
 
Bloggare/instagrammisar ni kommer att få möta är:
(Klicka på bilderna för att komma till blogg!) 
 
 
 
 
Frida Salomonsson
 
 
 
 
Emelie Norström
 
 
 
 
Elsa Maria Axelsson
 
 
 
 
Louise Lemming
 
 
 
 
 
Emma Forsberg
 
 
 
 
Lisen Edwardsson
 
 
 
 
Karoline Pettersson
 
 
 
 
 
Linda Hansson
 
 
 
 
 
Jessica Silversaga
 
 
 
 
 
Miriam Parkman
 
 
 
 
Johanna Alm
 
 
 
 
 
Elsa Billgren
 
 
 
 
 
Annika Bäckström
 
 
 
 
 
Flora Wiström
 
 
 
 
Caroline Åsgård
 
 
 
 
Emma Sundh
 
 
 
Jag
 
 
 
 
 
Sandra Abi-Khali
 
 
 
 
LÄS MER OM ALLA FÖRSÄLJARE HÄR. Även vintagebutikerna Old Touch, Vintagefabriken och Retro Trend kommer att finnas på plats! (Läs mer om dem här)
 
 
 
 
Det hela kommer att äga rum på Grillska huset i Gamla stan den 31:a maj och håller på mellan kl. 11-16. Det kostar 60 kronor och du kommer förutom att handla loppis även kunna gå på workshop i vintagefrisyrer med Retroella, en föreläsning med Vintagestudion och en med Elsa Billgren. Läs mer om dessa här. 
 
 
 
 
 
Puss puss och vi ses väl?
(Kan avslöja att jag har flera lådor fyllda med kläder) 
 
 
 

Kommentarer
Lilly skriver:

Caroline Å var lätt snyggast.

Den 2015-04-22 klockan 20:49:25
URL: http://saxros.se/
Mielo skriver:

Åh jag hade jättegärna velat gå! Men som nybliven valpägare har jag inte möjlighet att lämna henne och ta mig till Stockholm. Kanske kommer fler chanser! :)

www.henniska.blogg.se

Den 2015-04-23 klockan 14:44:35
URL: http://henniska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0