Helgen på en balle.

 
 
 
Hallå! Över helgen har jag den stora äran att bo i min vän Annas lägenhet då jag hyr ut min och KOLLA på utsikten från balkongen. Jag ser bort till Stadshuset och Västerbron. Långholmen. Söder. Och såklart Gröndal. Jag kan nästan vinka till min egen lilla balkong-lösa, men ack så älskvärda, lägenhet. 
 
 
 
 
Så här allsmäktig känner jag mig på morgonen när jag dricker morgonkaffet i solen. Let there be sun! 
 
 
 
 
Det finns också plats för lite poserande. På sista bilden slickar jag lite på det absurda och något obehagliga men även fina ljus format som en drake. 
 
 
Jag har också på mig Annas klänning som är från Indiska. Jag går liksom all in på att vara Anna över helgen. Och det är en trevlig uppgift vill jag lova. Hoppas ni har det fint i solen och jag visste väl att den skulle komma till slut. 
 
 
 
 

Kommentarer
JUNITJEJ skriver:

vilka härliga bilder!

Den 2015-08-14 klockan 19:01:14
URL: http://www.junitjejen.se
ISA skriver:

men hellooo! får man ens ha sådär fin utsikt!?? gal1.

Den 2015-08-14 klockan 23:11:07
URL: http://isabyl.devote.se
Cecilia Andersson skriver:

vilken underbar utsikt. balkonghäng är ju bara för bäst.

Den 2015-08-14 klockan 23:52:00
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
http://siliiins.blogg.se skriver:

Fina bilder!!

Den 2015-08-17 klockan 22:49:05
Anonym skriver:

De som hade balkong :( skön kul blogg och jag följer dig nu på bloglovin.

Idag visar jag lyxiga dukningar på bloggen :)

Ha en fin vecka

LOVE Maria

Ante skriver:

Draken tyckte nog det var kul ;-P Det ska ju betyda tur och välstånd att ösa gosighet, ömhet och dans på en sådan. Fina bilder.Ha en fortsatt trevlig resa. Syftar på senaste inlägget. 20150825

Den 2015-08-25 klockan 22:57:50
URL: http://isdraken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0