De två Emeliorna på Hornstulls marknad!

 
 
 
Hej och hå i sommarvärmen! Jag vet att ni ligger på badstränder och på klippor nära vatten och lapar sol och göttar er denna helgen. MEN skulle ni tröttna på det så kan ni väl komma och säga hej till mig och Emelie som ska stå och sälja kläder på Hornstulls marknad imorgon? Ja ja ja. Jag vet att ni vill. Vi kommer att sälja saker som blev kvar från Vintagebloppisen till finfina priser och så en del nytt. 
 
 
KOMSI!
 
 
 
 
(Bilderna är tagna från Emelies blogg)
 

Kommentarer
Mikaela skriver:

Va trodde den marknaden bara var sista söndagen varje månad! Kanske kommer förbi då :D

Den 2015-07-04 klockan 13:14:35
URL: http://bympv.blogg.se/
Anonym skriver:



Hej!
Jag är en deltagare i roligaste sommarjobbet i uppsala. RS är
ett sommarjobb för gymnasielever och finns i ett 20-tal kommuner. Det är ett jobb där ungdomar får chansen att driva ett företag i 4 veckor där första veckan ägnas åt att lära sig grunderna. Man kommer på affärsidén själv och får 2000 i startkapital för att kunna sätta igång. Allt man tjänar går till en själv. Man är alltså sin egen chef. Vi har en marknad på onsdag på vaksala torg i uppsala. Där kommer våra företag ställa ut och det är den största konmunen med 200 deltagare/nya unga entreprenörer i år. Det skulle vara jättekul om du kunde hjälpa oss att sprida detta så att alla får veta vilka vi är och vart vi finns och för att nästa års elever kan delta. Vi har en tävling just nu att skapa så mycket PR som möjligt om marknaden som vi verkligen vill vinna. Det är viktigt att det sker innan onsdag eftersom att vi vill skapa så mycket hype som möjligt så att många kommer. marknaden kommer vara på onsdag 8/7 15.00-19.00.
Ring eller mejla för mer info.

Med vänlig hälsning,
Mix n' Go RS
Jennifer Bissas 073-987 74 71
Gomane Feili 073-546 15 46

Den 2015-07-04 klockan 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0