Favorit i repris: VINN ETT PAR MOHEDATOFFLOR!

 
 
Nu är det äntligen dags för en tävling här igen här på bloggen! Jag har ju tidigare haft en menskopps-tävling, en Snippasmycket-tävling och en Mohedatoffel-tävling. Den sistnämnda var ju en riktig succé och därför tycker jag och Moheda toffeln-gänget att det är dags för en favorit i repris! 
 
Alltså: Du har nu chans att vinna ett valbart par Moheda tofflor från deras webshop! Hurra! 
 
 
Detta är som jag alltid tjatar om mina favoritskodon i hela världen och hela mina somrar klampar jag runt i dessa fabulösa sandaler. Jag. Älskar. Dem. De är så sköna och snygga och användbara. Snäppet bättre än Swedish Hasbeens skulle jag säga (sorry). 
 
Hur gör du för att vinna ett par då? Jo, förra gången frågade jag efter ert finaste skominne och fick en massa härliga skorelaterade berättelser. Denna gång tänkte jag kort och gott att ni kunde berätta om era planer för sommaren och bara peppra på med sommarpepp. Ska ni åka någonstans? Någon festival kanske? Kanske ska ni hyra ett torp? Tågluffa? Kanske har ni ett nytt sommarjobb? Ska ni bara bada och dricka vin på soldränkta klippor? Kollo? Ta tag i något nytt projekt? BERÄTTA FÖR MIG i denna kommentarstråd och skriv er mailadress. Gå sedan in på Moheda toffelns nya instagramkonto och gilla. Ni har fram till nu på fredag (3/4) på er! 
 
Jag kommer att lotta ut en vinnare i början på nästa vecka (alltså efter påsk) så känn ingen press på helt extraordinära sommarberättelser. 
 
 
 
HURRA HURRA och tävla nu annars blir jag arg! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Julia Mattsson skriver:

Tidigare somrar har jag alltid spenderat jobbandes i byns glasskiosk. Oavsett väder och oavsett hur få kunder det varit, så har jag stått och svettats i min lilla glasskiosk och spelat ett Yatzy med tre tärningar i total uttråkelse.

Men denna sommar så har jag tagit en paus från allt detta. Det var så himla länge sedan jag var ledig en endaste vecka på sommaren, så nu har jag bestämt mig för att plugga en liten distanskurs om Astrid Lindgrens värld (hur kan det räknas som plugg?). Och så har jag bestämt mig för att plocka ner min fina röda baddräkt och flytta ut i vår sommarstuga i Hälsingland. Själv. Utan internet och utan rinnande vatten. Det kommer att bli spännande, men jag planerar att kidnappa familjens hund som ska få hålla mig sällskap under regniga sommarkvällar sittandes framför kaminen.

Och så kommer jag ju att få massor av besök av diverse kompisar och släktingar. Så helt ensam blir jag ju inte.

Ser verkligen så himla mycket fram emot detta att jag skulle kunna göra en liten dans just nu i denna stund. Men jag håller mig lite. Fram tills juni. Då jävlar smäller det.

Den 2015-03-30 klockan 15:28:27
URL: http://riftedal.tumblr.com
Elvira skriver:

Jag har än så länge bara en veckas jobb spikat under sommaren. Ibland flippar jag ur över det men så tänker jag att jag i värsta fall kan leva väldigt billigt och tillbringa resten av sommaren med att läsa alla böcker jag inte hinner med under terminerna, samt njuta av att ha en pojkvän att hångla med under sommaren för första gången på många år. Jag kallar det prioriteringar.

Den 2015-03-30 klockan 15:39:29
Elvira skriver:

Jag har än så länge bara en veckas jobb spikat under sommaren. Ibland flippar jag ur över det men så tänker jag att jag i värsta fall kan leva väldigt billigt och tillbringa resten av sommaren med att läsa alla böcker jag inte hinner med under terminerna, samt njuta av att ha en pojkvän att hångla med under sommaren för första gången på många år. Jag kallar det prioriteringar. Puss.

Den 2015-03-30 klockan 15:39:31
Anonym skriver:

i sommar ska jag jobba på Gotland hela sommaren. Mitt första jobb som är relaterat till utbildningen jag går. I januari är jag nämligen färdigutbildad socionom! Det känns fantastiskt och jätteläskigt att jobba med något så verkligt, som med riktiga människor. Och sen, som grädde på moset kommer vi ha en liten hundvalp i sommar. Och det längtar jag nog till ännu mer än klippöl och bad, sommarnätter och utlandsresor.

Den 2015-03-30 klockan 15:39:53
Josefin skriver:

Okej, förlåt för spam men det gick inte att lägga till namn i mobilen? Knasigt. Hur som haver är det jag som är anonym och här är samma text igen:


i sommar ska jag jobba på Gotland hela sommaren. Mitt första jobb som är relaterat till utbildningen jag går. I januari är jag nämligen färdigutbildad socionom! Det känns fantastiskt och jätteläskigt att jobba med något så verkligt, som med riktiga människor. Och sen, som grädde på moset kommer vi ha en liten hundvalp i sommar. Och det längtar jag nog till ännu mer än klippöl och bad, sommarnätter och utlandsresor.

Den 2015-03-30 klockan 15:42:41
URL: http://josensson.blogspot.com
Emmeli skriver:

Jag hade en sån otrolig längtan efter sommarn, planer om att åka hem till Värmland, spendera veckor hemma i min pappas stuga ute i skogen. Uniformer skulle enbart vara höga shorts och bikini. Håret i en turban. Gå till sjön och bada, sen när en blir hungrig ta cykeln ner till butiken och köpa något att äta för att sedan återvända till sjön och ta ett sista dopp innan pappa och jag spelar ett parti vändåtta i kvällssolen.
För första gången i mitt liv, njuta av en betald semester.

Alla dessa drömmar for i kras när jag insåg att en semester skulle ruinera mig. Min sommar kommer spenderas på mitt jobb, jag kommer gå upp i tid när alla går på semester enbart för att jag inte kommer klara av hösten annars när jag går ner i tid igen. En kollega tyckte jag var helt sjuk som skulle jobba så mycket i sommar, men svaret hen får är "ja, jag har inte så mycket val"

Jag är så himla glad över att ha ett jobb, visserligen dåligt betalt, mycket slit och obekväma tider men jag har ett jobb, jag är 22 och HAR ETT JOBB. Så. Dessa träskor skulle passa fint när jag trippar omkring inne på jobbet, medans pappa och alla andra trippar omkring på sina ute på landet.

Kram!

Den 2015-03-30 klockan 15:52:02
URL: http://emmeli.eriksson%40live.com
Evelina skriver:

I sommar ska jag precis som förra sommaren ta mitt pick och pack och flytta till fjällen. Jag jobbar där som restaurangbiträde, jobbet är slitsamt men naturen gör att det är så himla värt att i hemlighet grina i diskrummet när människor varit otrevliga eller liknande.
På kvällarna går jag och mina arbetskamrater ner till sjön och njuter av en öl och midnattssol, på lediga dagar badar vi i jokken eller vandrar omgiven av fjälltoppar.
Någonting jag saknade förra sommaren var alla mina fina klänningar, att inte bara gå runt i jobbkläder och vandringskängor hela dagarna utan dra på mig en färgglad stass och dricka bubbel. Ska banne mig fjällvandra i mina klänningar denna sommar, och vinner jag skorna vandrar jag ta mig tusen i dem även!!!

Den 2015-03-30 klockan 15:54:45
URL: http://degeneratedgeneration.blogg.se
Alma skriver:

Hejsan Emelie, kul att du fixar tävling & tack för många intressanta, viktiga & tänkvärda inlägg.

Jag längtar så till sommaren men inte för att jag ska göra något alldeles speciellt utan för att jag verkligen behöver sommarlov. Efter allt pluggande, stressande och ibs-mags-ont-skit så vill jag bara komma ut till mitt sommarjobb som gästhamnsvärd. Jag vill träffa glada människor som har semester, umgås med vänner och familj, äta gott, bada, dansa och kanske få gå runt i hamnen med mina alldeles egna mohedasandaler.

Den 2015-03-30 klockan 16:04:20
hantverksbloggen.blogg.se skriver:

Mina efterlängtade sommarplaner är att äntligen få fara upp till familjens stuga uppe i fjällen och med 2 till närmsta bilväg. Hur länge jag blir där uppe vet jag ej, men förhoppningsvis åtminstone två veckor. Allt beroende om jag fortfarande har ett jobb då jag sitter på en tidsbegränsad anställning.

Resten av sommaren tillbringas avnjutandes nere i civilsationen, antingen på jobbet eller någorlunda fri som en elev på sommarlov.

Den 2015-03-30 klockan 16:12:52
URL: http://hantverksbloggen.blogg.se/
Jenny skriver:

Jag ska åka på e massa barnrelaterade grejer med mina barn och min man. Så jävla pepp och kommer att bli skitsur på min son om han inte älskar lika mycket som jag gjorde som barn.

Den 2015-03-30 klockan 16:48:18
Anonym skriver:

Denna sommaren kommer inte vara som den förra. Eller den förr förra. Denna sommaren ska livet rusa in och jag ska vara hundra procent närvarande. Suddiga sommarminnen kommer till mig. Kantad av post-student-ångest. hur jag tvingades inse att jag basically SATT fast i väggen sen ett halvår tillbaka och sprungit på utan att blinka. vi hade begravt henne i mars, det var overkligt. Fem 19-åriga tjejer i en bil. påväg hem från en begravning. Vi hade begravt den sjätte av det som var oss. Vi skrek till musiken och ropade könsord så högt vi kunde. Vi fick en knäpp eller så. Allt var surrealistiskt. Jag sa upp mig innan sommaren ens hade börjat. Kunde inte hjälpa en enda människa än mig själv i det skick jag var. Det spelade ingen roll hur mycket gamla sjuka människor behövde min vård och omsorg. Jag låg nerbäddad i stort sett hela sommaren.

Denna sommar? Han o jag som skämtar som om vi vore Amy poehler o Tina Fey. På nattåg genom Europa. efter en månad avslutar vi i ett dödsvarmt Marocko. Kan inte förstå att vi ens har sparat en sån klumpsumma? Har redan börjat kolla på backpacks och extraordinära caféer.

Fan nej, livet ger en inte det man förtjänar men nog får man va med om sweet livin ibland. Tack för det.

Den 2015-03-30 klockan 17:14:37
Karin skriver:

hej! Jag hoppas detta blir av, mitt liv är lite kaos just nu, men hoppas hoppas allt löser sig snart. Om allt blir fantastiskt så hamnar jag i ett torp som jag får börja hyra i maj. Där ska jag skriva och läsa läsa läsa och försöka landa efter himla massa stress och depression och ångest och bajs. Ser en toffel på foten när jag sitter där på farstukvisten och äter frukost och läser tidningen. Sedan kanske toffeln och jag åker på loppisrunda

Den 2015-03-30 klockan 17:28:50
klöversmoa skriver:

jag har sagt upp mig från mitt jobb och bestämt mig för att vara ledig i sommar.

jag ska hänga på vårt landställe med min lillebror för han är fortfarande liten men växer så snabbt och nästa år blir han tonnåring och jag vill inte missa allt som händer i hans liv nu. jag ska gå på långa promenader med min hund som är så himla gamal och cykla runt på landet och vara härlig.

och ibland måste jag kippa efter andan för det är läskigt att veta att jag inte kommer jobba något mer på mitt jobb och hur ska det bli med pengar och allt det där? men jag orkar inte bry mig, jag ska fan bara ~njuta~!!!!!

Den 2015-03-30 klockan 17:38:40
URL: http://botellonz.blogg.se
Mimmi skriver:

Åh. Bara ett megastort enormt suckande Åh. Än en gång förbarmas mitt långa jag och mina lika långa fötter. Det är inte lätt att vara en superlång ung kvinna med varken modet att ha fina träsandaler med klack eller ens ha storleken för att överhuvudtaget kunna ha det.
Himla himla fantastisk tävling! Tyvärr får jag och mina stora fötter avnjuta våra sommarplaner utan ett par fabulösa sandaler.
Du är fantastisk Emelie!
Många varma vårpussar till dig!

Den 2015-03-30 klockan 17:46:02
Hedda skriver:

Halloj! All min sommarpepp står på högsta volym och sipprar ut genom alla mina porer, därför tyckte jag att det minsta jag kan göra är att dela med mig! Jag tar nämligen STUDENTEN i juni, och min sommar kommer därmed bli min första som FRI. Låter versalerna tala för sig själva! Har ett ganska slappt sommarjobb "for show", som lämnar många timmar (och dagar) till bryggor, rosé, dans, spontana roadtrips, framtidsplanering, secondhandklänningar, musicerande, yoga, pasta och livets alla möjligheter. Pricken över i, som om det skulle behövas, är att en dröm ganska exakt lika gammal som James Blakes debutalbum, och egentligen ungefär lika livsviktig och världsomspännande som kränkta killars åsikter om p3-guldgalan, kommer att gå i uppfyllelse; året jag fyller arton SKA jag gå på Way Out West och jag SKA dricka öl och jag SKA hångla med en kille som pratar göteborgska. Kan någon kolla min puls? Vore snöpligt om jag faller död ner nu när det bara är tre ynka månader kvar! Hoppas peppen bara hjälper och inte skapar eller väcker någon form av mindrevärdeskomplex. Kram allihopa!

Den 2015-03-30 klockan 17:50:20
Ida skriver:

Jag och en kompis har länge planerat att åka till Kenya. Jag har varit i Tanzania två gånger tidigare och min kompis har varit i Kenya ett par gånger tidigare. Och nu i sommar ska vi äntligen åka! En månad kommer vi vara borta i Kibera och jobba som volontärer på en organisation för gatubarn. Jag har sett fram emot den här resan i två år och nu blir den äntligen av! Hoppas du ska göra något i sommar som du också har sett fram emot väldigt länge :) Ömma kyssar!

Den 2015-03-30 klockan 18:21:13
mikaela skriver:

jag ska till rom med klassen! vi ska glida runt och titta på arkitektur och klappa på tusen år gamla hus och skissa av saker och dricka aperolspritsers och bara leva. så himla bra slut på terminen. also att vi kanske bara stannar kvar. vore så himla bra. puss hej!

Den 2015-03-30 klockan 18:30:47
Mimmi skriver:

Du kan knappt ana euforin som sprudlar runt i hela kroppen när jag spenderat alldeles för lång tid på att mäta mina fossingar och kommit till slutsatsen att jag faktiskt kan ha ett par finafina sandaler om de inte har högre klack än 6,5 centimeter! (Dansar av lycka)

Nu är det därför inte mer än rätt att jag berättar om mina sommarplaner.
Allra först och främst tänkte jag överleva till min student. Det är nog mitt viktigaste mål, att få stå där i min blommiga klänning och skrika ut min glädje över att ha klarat de tre svåraste åren av mitt liv hittills. Så många tårar, så många nedlåtande tankar och den hopplöshet som tyngt hjärtat ska jag skrika bort när jag står där och är klar. Klar.
Sen väntar nytt spännande sommarjobb – nordens största äventyrsbad! Åh vad jag längtar! Jag hoppas på massa bad, glass i mängder och glada ansikten. Det vill jag uppleva och det vill jag ge.
Jag tänker vinka av min syster som åker till Australien, jag tänker dansa på varma klippor och simma mer än någonsin med mina hundar. Jag tänker sitta med min vackra mamma vid växthuset och dricka vin – när jag hittat något som är gott. Jag tänker införskaffa den där perfekta väskan, den där man kan dra med på festivaler, grillkvällar och marknader. Och då tänker jag givetvis gå på festivaler, grillkvällar och marknader. Kanske stöter på dig och vi kan dansa tillsammans i våra sandaler!
Mina närmsta väninnor planerar en utomlandsresa och jag hoppas hoppas hoppas att jag kan följa med och dansa runt i sandaler där med. Dricka kalla drinkar och uppleva andra kulturer! Det vill jag göra. Fast allra först och främst vill jag få känna fjärilar i magen, blyga blickar och rodnad från kinderna ner över hela kroppen.
Det mesta är så ovist, men jag vet att när jag klarat studenten kommer allt bli möjligt och jag tänker göra det här till den sommar jag minns och berättar om när jag själv kommer sitta med mitt barn vid vårt växthus och lära hen dricka vin.

Trots att våren är min favoritårstid så längtar jag mer än någonsin till sommaren. Tusen pussar igen.

Den 2015-03-30 klockan 18:31:27
Anna Maria skriver:

Mina preliminära sommarplaner är att jobba på mitt vanliga sommarjobb i en hemslöjdsbutik, där jag säljer dalahästar till turistande norrmän och stockholmare som ska fira midsommar "genuint" och exotiskt i djupaste Dalarna, och småprata med stammisarna, tanterna som köper ullgarn mitt i sommaren för att sticka vantar till barnbarnen. Jag har också tänkt vara lite ledig och fara till stugan på ett berg i skogen, renovera lite, snickra, cykla, bada, fiska och baka bullar och inte prata med en levande själ, utom kanske mamma och morföräldrarna, och kanske någon granne som irrat bort till oss. Och kanske kommer denna sommar vara sommaren jag vågar mig ned till teaterkollektivet nedanför berget och hänga lite. Kanske.

Den 2015-03-30 klockan 18:39:11
Linn skriver:

Jag lyckades inte få något sommarjobb i år, men istället för att vara bitter över det tänker jag utnyttja sommarlovet till att ta upp springandet igen, och plugga till studenten. Att jag fyller myndig såhär lagom till sommarmånaderna är gött det med - längtar efter uteserveringsöl och terasshäng med kamrater! Sen måste jag nog hoppa på ett tåg någonstans en helg eller så, lite äventyr borta från hålan jag bor i är nog väl behövt.
Många kramar!

Den 2015-03-30 klockan 18:42:45
Alexandranana skriver:

Som brukligt delar jag ut post och skäller på gubbar (ingår) en stor del av sommaren, i tron om att spara ihop nån slags "buffert" att dryga ut csn:et med. Men alltså, nä? Så jag och en kompis ska åka till Wien å lyssna på symfoniorkestrar och dricka rödvin några dagar i slutet av sommaren. Detta är i för sig något jag gör i princip alltid annars; kanske därför det blev just Wien. Efter denna minitrip kommer jag vara fattig i alla mina dagar, men tänkte i alla fall snylta på en annan kompis körkortskillz och bland annat ÄNTLIGEN besöka Arnolds Kannibalmuseum. Utöver det ska jag så klart hänga på paradisstranden i Skanör, för att undvika att tänka på att jag borde öva upp mina programmeringsfärdigheter inför höstterminen. Palla.

Den 2015-03-30 klockan 21:06:40
Sara Johannesson skriver:

Min sommar kommer bestå av mycket jobb. Men det allra mysigaste med att jobba är att man (om man haft kvällspass) kan åka förbi sjön och ta ett dopp! Och allra bäst om någon följer med! :)

Den 2015-03-30 klockan 23:00:24
URL: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se
Inez skriver:

jag ska jobba på kollo som är världens bästa sommarjobb <3 bor i två månader tillsammans med folk som blir ens familj och bästisar och får leka med roliga barn hela sommaren. Dessutom får man hångla mycket med de andra ledarna och festa när barnen åker hem.

Jag tänker mig att jag ska gå mellan stugorna i mina skor, en fladdrig klänning å en solhatt och se ut som en äkta sommardröm och alla ska tänka att jag är en sån man vill va kompis med! Jag har precis fått sparken från mitt nuvarande jobb och fick så himlens kasst självförtroende så vill ba slänga på mig tofflorna å sparka bakut och visa mig finaste sommar-jag!!! tack för mig

Den 2015-03-30 klockan 23:18:47
URL: http://botellonz.blogg.se
Isabella skriver:

jag slutar min universitetskurs 3:e juni, sen ska jag jobba fram till den 22:a då jag åker till istanbul med gamla gymnasiegänget som inte har rest tillsammans på fyra år. det kommer nog bli himla fint! har aldrig varit i turkiet innan men har hört så mkt bra om det. sen ska jag jobba hela juli och halva augusti, och typ åka och bada i tanto/på långholmen/vid stadshuset direkt efter jobbet varje dag om vädret tillåter. sen åker jag och min kille till krakow 16 augusti, och kommer hem till skolstart weehoowoowow

Den 2015-03-30 klockan 23:34:04
Hanna skriver:

Jag ska ta och flytta från Göteborg hem till Småland och äntligen bli lantis igen! Läskigt och spännande. Då vore det ju passande med att par tofflor att traska runt i ;)

Den 2015-03-31 klockan 07:44:40
Fia skriver:

I sommar har jag och min man fixat med semester/föräldraledigt så att vi ska vara lediga 2 1/2 månad tillsammans med vår dotter Edith. Vi ska bara vara hemma och varva ner och mysa och plocka jordgubbar och gunga. Vi ska cykla på utflykter med vår nya cykelvagn och vi ska bada och äta glass och kramas. Jag längtar så mycket till detta att det är inte klokt. Vår dotter fyller 1 åt i juni och hon är så rolig att vara med. Hon är så finurlig och busig att man bara vill skratta åt hennes påhitt. Får jag göra allt detta i ett par nya Moheda ( då min graviditet dessutom gjorde att jag har växt ur mitt gamla par) så kan inte sommaren bli bättre helt enkelt! Kärlek till dig!

Den 2015-03-31 klockan 08:16:18
Filippa Olli ([email protected]) skriver:

Denna sommaren kommer inte vara som den förra. Eller den förr förra. Denna sommaren ska livet rusa in och jag ska vara hundra procent närvarande. Suddiga sommarminnen kommer till mig. Kantad av post-student-ångest. hur jag tvingades inse att jag basically SATT fast i väggen sen ett halvår tillbaka och sprungit på utan att blinka. vi hade begravt henne i mars, det var overkligt. Fem 19-åriga tjejer i en bil. påväg hem från en begravning. Vi hade begravt den sjätte av det som var oss. Vi skrek till musiken och ropade könsord så högt vi kunde. Vi fick en knäpp eller så. Allt var surrealistiskt. Jag sa upp mig innan sommaren ens hade börjat. Kunde inte hjälpa en enda människa än mig själv i det skick jag var. Det spelade ingen roll hur mycket gamla sjuka människor behövde min vård och omsorg. Jag låg nerbäddad i stort sett hela sommaren.

Denna sommar? Han o jag som skämtar som om vi vore Amy poehler o Tina Fey. På nattåg genom Europa. efter en månad avslutar vi i ett dödsvarmt Marocko. Kan inte förstå att vi ens har sparat en sån klumpsumma? Har redan börjat kolla på backpacks och extraordinära caféer.

Fan nej, livet ger en inte det man förtjänar men nog får man va med om sweet livin ibland. Tack för det.

Den 2015-03-31 klockan 08:17:58
Emma skriver:

Hejsan Emelie! Denna sommar betyder Sverige för mig. Jag har bott utomlands nu i snart fem år och i sommar så flyttar jag äntligen hem. Inte för att jag har varit tvungen att bo någon annanstans; det var äventyrslusten som drog mig iväg. Däremot så betyder inte det att jag inte saknar Sverige, särskilt under sommaren. Stockholms skärgård med klippbad (något som man inte hittar överallt), grilla, oändliga dagar som endast vårt nordliga land kan erbjuda. Jag ska visserligen jobba, men jag jobbar för att ge mig ut på nästa nya äventyr. Hösten (åh den härliga hösten) kommer också den spenderas i Sverige, och som jag har saknat Stockholm i höst väder (sounds crazy men det är sant!) Årstider går så herrans fort annars, de liksom hoppar över vår och höst, det blir ingen ordentlig vinter och sommaren, ah, sommaren. Man väntar aldrig så innerligt på sommaren som man gör i Sverige. Så denna sommar kommer jag komma hem och jag kommer njuta av varenda sekund.

Den 2015-03-31 klockan 10:00:27
URL: http://voirmoi.blogg.se
Emy skriver:

För första gången sedan jag lämnade tryggheten i Sverige för äventyr Frankrike för snart fem år sedan ska jag äntligen tillbringa en sommar hem i vårt lilla hus på landet. Ser fram emot en svensk sommar då jag ska passa på att ta igen all förlorad tid med nära och kära, att för första gången få vara med på födelsedagskalas för min allra finaste grannar som fyller sex och tre år. Jag ska åka en massa båt och hälsa på farmor som tillbringar sin första sommar på ålderdomshem, något som jag kan tänka mig är lite jobbigt även om hon trivs himla bra där hon är nu. Det ska bli så skönt att få vara med på alla de fina stunderna med familj och vänner, på riktigt och inte bara se bilderna efteråt.

Den 2015-03-31 klockan 11:34:48
Hedvig skriver:

Den här sommaren har jag ingenting planerat. Och det är helt fantastiskt! Jag som alltid jobbar konstant på somrarna och klämmer in skojigheter de få timmar som går ska nu ha all tid i världen att göra vad jag vill på. Jag ska läsa så himla mycket och dansa ännu mer. Grilla halloumi, bada i solen och klappra runt i stan i (nya?!) mohedatofflor till mina klänningar.
Sedan ska jag ha en hel del magpirr i sommar också, för i augusti reser jag till Mexiko för en termin utomlands. Blir så orimligt taggad på sommaren när jag tänker på allt det här. Den kommer verkligen bli bäst.

Den 2015-03-31 klockan 13:05:18
lisa skriver:

I sommar ska jag ha semester igen ska bli så skööönt! :D Sen ska jag på Urkult såklart!

Den 2015-03-31 klockan 19:23:42
URL: http://popflickan.blogg.se
Frida skriver:

I sommar kommer vara helt freakin' fantastiskt. Har fått jobb som språklärare här i Brighton???? Liksom vad kan vara bättre än det. Sol. Bad. England. Roligt jobb som inte innebär att stå på gatan och sälja saker till folk som bara vill gå förbi. Vänner. Pojkvän. Är så jäkla exalterad och glad och bara överpeppad så det finns inte.

Den 2015-03-31 klockan 20:25:43
URL: http://weareallstoriesintheend.blogg.se
Alice skriver:

Jag ska bestiga Kebnekaise!!! Äntligen, har velat göra detta så himla länge. Måste dock rusa till någon affär som säljer vandringskängor, för hur mycket jag än vill ha Mohedatofflorna kan jag nog inte bestiga berg i dem... Eller???
[email protected]

Den 2015-03-31 klockan 21:15:29
Clara Carlsson skriver:

Jag ska bära vintage handla vintage och bara rensa ur nygammalt och trist för att ersätta det med gammal vintage och secondhand.

Jag vill även ha de vackraste skorna och klänningen på min systers Student.
Efter det ska nya erfarenheter komma in i mitt liv, då jag förhoppningsvis får ett sökt sommarjobb för första gången i mitt liv.
Mina Kusiner kommer även på besök från London då jag och min yngsta kusin älskar att cykla så fort vi kan vart vi vill här i min lilla stad (oftast till ån) ska vi simma i mängder i våran lilla å.
Efter några fler veckor ska jag och min familj åka på besök hos dem i två veckor.
Då det antagligen blir ett festliknande event i England och mycket vintage shopping kommer detta att bli en grym sommar. Trevlig påsk på er. ♥

Den 2015-03-31 klockan 21:42:58
URL: http://juliflicka.devote.se
Julia skriver:

I sommar ska jag försöka smälta att jag tagit studenten. För att ta studenten innebär ju glädje och frihet och men samtidigt rädsla och oro. Glädje och frihet över att ha klarat av 24 terminer i skolan, rädsla och oro över att ens vardag och trygghet blir helt upp och ned vänd och att inte veta vad man ska göra eller vad som händer sedan i livet. Men jag tror och hoppas att det slutligen löser sig ändå förr eller senare så i sommar ska jag försöka slappna av och göra saker jag brinner för, tycker är roligt och mår bra av, för att kanske få pusselbitarna att falla på plats till efter sommaren.

Den 2015-03-31 klockan 22:06:55
Frida skriver:

HEJ EMELIE! jag ska om ca 80 dagar med total skräckblandad förtjusning, åka över Atlanten för att bila och bussa från New York till New Orleans. bara jag, själv. men såklart kommer jag ju träffa en massa människor och uppleva saker som jag aldrig varit med om förut men jag ska resa ensam för första gången och jag är faktiskt glad över att jag inte hittade någon att resa med.
jag bara satt där dagen efter min 25-årsdag och "fuck it, nu bokar jag! och resten får lösa sig på vägen".
något som jag tänker på är att som kvinna alltid känna sig så himla begränsad i sitt resande? att ofta tänka att det värsta kommer hända för jag har ingen som beskyddar mig? asså vadfan?
nej, jag tänker inte slås ned av detta för äventyret väntar runt nästa hörn ------>
(klyschan)

görlpowah!

Den 2015-03-31 klockan 22:11:46
Ullan skriver:

Jag ska åka dressin! Det har jag velat göra hur länge som helst, men nu ska det bli av. Sedan ska vi till Norrland, där jag aldrig hellerhar varit. I år blir det en upptäcka Sverige-semester i husbil med grannen och jag längtar sååå :)

Den 2015-03-31 klockan 22:38:37
Malin skriver:

Det enda konkreta beslut jag tagit för sommaren är att NJUTA! Detta kommer troligtvis göras genom att bada i massor, dricka bubbel till frukost, spendera en del tid i nya sommarhuset i Lysekil, skratta med vänner och lapa sol så mycket jag kan! Längtar så jag spricker!

Den 2015-04-01 klockan 00:43:36
Emma F skriver:

Efter flera år på samma sommarjobb som tillslut ledde till en fördjupning av min depression har jag i år bestämt mig för att vara helt ledig och "unna" mig att bli frisk.
Så jag försöker se fram emot sol,bad, vin och skratt.
Mera gult mindre grått!

Den 2015-04-01 klockan 02:57:16
Sofia skriver:

Jag ska hälsa på min syster som har tagit sitt pick och pack och flyttat till Nordnorge. Troligtvis åker hela resten av familjen dit samtidigt vilket innebär att det blir första familjesemestern på många år, ska bli jätteroligt! Sedan har jag lovat att ta med en kompis ut på vandring i fjällen, hon har aldrig varit ute på det sättet så ska bli jätteroligt att visa upp ett av mina stora intressen.

Lite sol, bad, dans och festival ska nog också hinnas med. Ser fram emot sommaren!

Den 2015-04-01 klockan 09:49:33
Matilda skriver:

I sommar ska jag vara i min farmors sommarstuga, där vi dricker kaffe på altanen varje morgon, badar och går hundpromenader. Kanske åker jag och min sambo på en resa, till Paris till exempel. De flesta veckorna ska jag dock fortsätta jobba på äldreboendet jag jobbat på i drygt ett år. Resterande lediga dagar tänkte jag gå på loppis, dricka vin och åka på utflykter. Ett plus i kanten är att min fot fungerar relativt bra efter ett år av smärta och operation, så ett par nya skor skulle passa den här sommaren lite extra bra.

Den 2015-04-01 klockan 11:22:10
Ida skriver:

Jag kommer troligen jobba ganska så mycket i sommar men ska även hinna med en flytt till en ny stad, studentfirande av kusiner och lite sol och bad. I Augusti ska jag till Skottland på orientering, inte den främsta sommardestinationen kanske men vad gör väl det när man får syssla med något man älskar under semestern =)

Den 2015-04-01 klockan 11:47:16
URL: http://idamariaol.tumblr.com/
Betty skriver:

Min sommar kommer bestå av att vara ledare på flera barnläger(och kanske kanske även ett konfirmationsläger!!!), ett mycket chill sommarjobb som går ut på att sälja mjukglass och sen finns det också planer på att jag och några kompisar ska cykla på äventyr i sommar. Men det jag peppar mest är att jag och en av mina bästa planerar att, för första gången, fara på festivalen frizon och bara ha det så sjukt kul!

Den 2015-04-01 klockan 19:20:22
Annie skriver:

Jag fick precis veta att jag kom in på en bra masterutbildning som är svår att komma in på! Allt hårt arbete med långa gråtfärdiga nätter för att få in ansökningarna var värt det! Tänk att jag klarade det. Innan har jag alltid oroat mig för vad som ska hända under sommrarna (får jag jobb? hur ska jag kunna betala hyra?), men nu har jag även oroat mig för vad som händer i höst. Idag blev jag lättad och jag känner att sommaren kommer bli jättejättejättebra! Inget kan stoppa mig nu! Nu ska jag hitta en lägenhet i Göteborg, men det ska jag väl banne mig klara det med?

Och hur fint vore det inte med ett par Mohedatofflor? Om jag vinner kommer jag ta på mig dem varje dag jag är på Mohedaloppis i sommar. Det är sommar det.

Den 2015-04-01 klockan 19:43:37
Jenny - En Vintage Saga skriver:

Jag kommer att sy, träffa vänner och resa en massa i sommar. Jag ska försöka att verkligen njuta till fullo utav denna sommar och få med mig en massa fina minnen ifrån den.

*gillade deras instagram*

Emailadress: [email protected]

Den 2015-04-01 klockan 20:47:02
URL: http://envintagesaga.blogspot.se/
Sofia N skriver:

Efter ett 2014 fyllt av olycklig kärlek är jag kär igen. Vi ska hångla hela sommaren i parker och på uteserveringar, och sen ska vi resa till England tillsammans och hångla där också! Tror att det här blir den bästa sommaren på länge.

Den 2015-04-02 klockan 10:31:35
Anonym skriver:

Under sommaren kommer jag visa min 1 åriga son allt fint man kan göra. Som att åka skottkärra med blomsterkrans i håret (extra snyggt om man har nya sandaler ;) eller doppa tårna i vattnet från bryggan vid mormor och morfar (om man vill ta av sig sina nya fina sandaler) att dansa "små grodorna" runt midsommar stången (med målade tånaglar i fantastiska sandaler) samt pussa på hans pappa som är mycket längre än jag så ena benet poppar upp i luften (jag vill verkligen vinna ett par sandaler) Glad sommar!

Den 2015-04-02 klockan 22:47:42
Anonym skriver:

Under sommaren kommer jag visa min 1 åriga son allt fint man kan göra. Som att åka skottkärra med blomsterkrans i håret (extra snyggt om man har nya sandaler ;) eller doppa tårna i vattnet från bryggan vid mormor och morfar (om man vill ta av sig sina nya fina sandaler) att dansa "små grodorna" runt midsommar stången (med målade tånaglar i fantastiska sandaler) samt pussa på hans pappa som är mycket längre än jag så ena benet poppar upp i luften (jag vill verkligen vinna ett par sandaler) Glad sommar! [email protected]

Den 2015-04-02 klockan 22:50:35
Anna Lundqvist skriver:

Jag ska njuta av sol bad och saltstänkta stränder i Halmstad. Hoppas på en varm o solig sommar så det verkligen blir så oxå.

Den 2015-04-03 klockan 17:22:57
Anna Lundqvist skriver:

Glömde ju skriva att jag följer på insta hillevianna70

Den 2015-04-03 klockan 17:23:42
Vendela skriver:

I sommar ska jag säga upp mig från mitt jobb och resa ca hela tiden med min bästis Lovisa. Har slitit som städare i över ett år på en riktigt oschysst arbetsplats, så för några veckor sen kände jag bara "nej nu får det verkligen räcka." Fördelen är dock att jag har massa sparpengar som bara väntar på att få att spenderas på något extra kul. Så ska dansa på svartklubb i Berlin, hälsa på min tvilling i Barcelona, dricka vin från vingårdar i Italien, hälsa på gamla univeristetsvänner i Brighton och bara leva livet, hela tiden. Hångla med snygga män, sova i våningsängar på vandrarhem, leta efter den bästa Monet-tavlan och äta matmatmat och dricka iskalla drinkar på alla uteserveringar. Njuta av att vara 20 och inte behöva ta ansvar.
(såg nu at jag är 20 minuter för sen men hoppas att det inte är någon fara!!!)

Den 2015-04-04 klockan 00:24:41
Vendela skriver:

oops glömde visst mailadressen som är [email protected]

Den 2015-04-04 klockan 00:26:09
Fia skriver:

Är det för sent å va mä? Egentligen på datumet, men jag tänker att jag är lite rebell och busar till det och skickar in sent.
I sommar så tänkte jag inreda min första egna lägenhet. Om jag nu får tag i en lägenhet, men det ska jag bannemig få. Då tänker jag att det ska vara såhär;
Lite smått vemodigt så ska jag packa ner sakerna från mitt rum hemma hos mamma och pappa. Gå från låda till låda, plocka ner pinaler, dricka lite öl, hitta någon gammal skrivbok att titta på, fnissa åt dumheter jag skrivit som barn, och gå igenom mitt 20-åriga liv. Sedan ska jag bära lådor som den starka superkvinna jag är, ställa dem i bilen och brumma ner till MIN lägga. Bära lådorna upp för trappan, och så utföra den där ritualen som visar att jag blivit vuxen: låsa upp dörren till MIN lägenhet. Sedan ska jag packa upp, ställa fint, och inreda min lägenhet till den 50-talsdröm jag drömmer om. Som pricken över i, sätta upp en fabulös skylt med orden "patriarkatet kan allvarligt skada din hälsa". Sedan ska kömpisarna få komma på inflyttnings kalasfestparty, dricka lite mer öl, kanske ta en prima snus, och sitta på golvet och lyssna på musik.
Kanske ligger läggan i närheten av skräckleparken, i sådanafall ska vi ha picknick där, och då skulle jag vilja vara klädd i mohedatofflor i prima modell, och matcha det till en femtiotalsklänning. Det är vad jag vill göra i sommar!

Mvh Fia
[email protected]

Den 2015-04-07 klockan 10:48:37
Fia skriver:

Är det för sent å va mä? Egentligen på datumet, men jag tänker att jag är lite rebell och busar till det och skickar in sent.
I sommar så tänkte jag inreda min första egna lägenhet. Om jag nu får tag i en lägenhet, men det ska jag bannemig få. Då tänker jag att det ska vara såhär;
Lite smått vemodigt så ska jag packa ner sakerna från mitt rum hemma hos mamma och pappa. Gå från låda till låda, plocka ner pinaler, dricka lite öl, hitta någon gammal skrivbok att titta på, fnissa åt dumheter jag skrivit som barn, och gå igenom mitt 20-åriga liv. Sedan ska jag bära lådor som den starka superkvinna jag är, ställa dem i bilen och brumma ner till MIN lägga. Bära lådorna upp för trappan, och så utföra den där ritualen som visar att jag blivit vuxen: låsa upp dörren till MIN lägenhet. Sedan ska jag packa upp, ställa fint, och inreda min lägenhet till den 50-talsdröm jag drömmer om. Som pricken över i, sätta upp en fabulös skylt med orden "patriarkatet kan allvarligt skada din hälsa". Sedan ska kömpisarna få komma på inflyttnings kalasfestparty, dricka lite mer öl, kanske ta en prima snus, och sitta på golvet och lyssna på musik.
Kanske ligger läggan i närheten av skräckleparken, i sådanafall ska vi ha picknick där, och då skulle jag vilja vara klädd i mohedatofflor i prima modell, och matcha det till en femtiotalsklänning. Det är vad jag vill göra i sommar!

Mvh Fia
[email protected]

Den 2015-04-07 klockan 10:48:39
JaimePsymn skriver:

I perceive so delighted that I came across this online store! Not only has it always been wonderfully rewarding for us in words of unearthing ideas on a variation of subject matter, however it's also been an special way for my situation to establish connections with some other people today whom entertain related interests. We've discovered unexpectedly so a large amount of precious ideas and practices in this article that have genuinely improved me during my day-to-day lifetime, and i can not wait to impart this website with the my buddies. On top of this, I be familiar with that they're going to benefits the different treasured statistics you already know they can find in this article, at the same time. I'll most certainly be revisiting this site over-and-over for a second time, as there permanently a little remarkable and intriguing to identify. Additionally, give many thanks for establishing this kind of exemplary base, and I am unable to have patience to pass on this useful resource with my chums. I are aware that that they worth the many protected facts that ready to locate this site besides. I am going to it goes without saying be rechecking this webpage frequently for a second time, as there has accurately items remarkable and promoting to locate. Be grateful to you for forming such an first-class foundation!


I am tremendously grateful for finding unexpectedly this web, because has bundled me with unrivaled practical knowledge and materials that we might use in my personal and professional lifetime. I am going to surely be spreading the word on the subject of this fantastic blog to my buddies and will sustain to come back to it regularly for more advice.




The necessity of Hiring a specialist Roofing Company for Rain, Hail, or Snow Damage Your homes roof the most important aspects of your property or business, since it protects both you and everything inside from sun and rain. This is exactly why it is crucial to get it repaired promptly and effectively after damage from rain, hail, or snow. Wanting to repair your homes roof by yourself might appear like a cost-effective solution, nonetheless it can be dangerous and ineffective. This is the reason it will always be better to look to an expert roofing company for many of one's roofing needs. Hiring a Professional Roofing Company for Rain Damage Repair Rain damage could be devastating to your homes roof, leading to leaks, mold, along with other issues. A specialist roofing company has got the experience, skills, and tools to evaluate the destruction, show up with a repair plan, and execute it in a timely and efficient manner. Not only can this make sure that your roof is fixed correctly, however it may also provide you with peace of mind realizing that your house or company is protected from future rain damage. DIY Roof Repair just isn't Advisable After Rain, Hail, or Snow Though it might seem like a cost-effective solution, wanting to repair your homes roof by yourself after rain, hail, or snow damage can be dangerous and ineffective. Professional roofing companies have the expertise, experience, and equipment essential to get it done safely and effectively. Moreover, they usually have the knowledge to identify potential issues while making recommendations for preventing future damage. In addition, they are able to also assist you to navigate the insurance claims process, making sure you will get the compensation you deserve. With regards to repairing your homes roof after damage, it really is always better to work with an expert roofing company. Should you want to completely learn more info on your focus stop by a web site: [url=https://vistasroofingflagstaff.com/service/roof-construction-contractors-in-flagstaff/][color=#000_url]roofing company[/color][/url]

Den 2023-03-18 klockan 08:49:58
Jefferyfed skriver:

LOFI sounds can be a commonly used solution for many people looking for ways to loosen and wind down, with some attesting that they make them sleep. The smooth, frequent rhythms of these types of beats could easily create a relaxing setting, advancing a sensation of calmness that can be favorable to turning in to bed. It is because LOFI sound mostly carries a a little slower tempo and much less verse, letting the state of mind to calm down and drift off without difficulty. Likewise, LOFI beats often utilize noises of the harmony of nature, like the precipitation or ocean swells, that can even more heighten the chilled outcome. And also to their promising sleep-inducing attributes, LOFI tones may are offering a range of additional incentives. Reports point out that tuning in to sound clips can shrink tension and panic or anxiety, lower blood pressure level, and increase mood. LOFI sounds, basically, has been discovered to possess a happy impact on emotional wellness. Its easiness and Modesty should help to calm the thought process, considering higher primary focus and clearness. Plus, the classic, historic sound of LOFI beats has been discovered to stimulate emotions and thoughts of relief and understanding, which is often certainly productive almost all going through hopelessness or isolation. To sum it up, while the usefulness of LOFI music as a rest and sleep assist can vary greatly from person-to-person, there are certainly benefits to including increase of sound to your daily life. Regardless whether you might be looking around to slow down shortly after a long day or looking for the easiest way to augment your psychological state, LOFI beats serve a straightforward and obtainable therapy. So so when that you are under pressure to get to sleep or getting pressured, check out putting on many LOFI songs and watch the manner in which it impacts on you. Should you want to pick up more info on such a subject take a look at the website: [url=https://www.drlofi.com/terms-and-conditions[color=#000_url]Study beats [/color][/url]

Den 2023-03-29 klockan 22:37:07
CharlesCib skriver:

The truth is an individual charged of a crime will probably claim a half-baked deal, minus the skills of a reliable attorney. Therefore, in the event that you or a relative happens to be accused of committing a criminal offence, do not hesitate to make contact with certainly one of our Los Angeles county criminal defense lawyer professionals. Our force Our firm simply fill all of our positions because of the right sound minds in the neighborhood. Our team of legal specialists have become experienced in what the law states in addition to bureaucratic procedure which complicates a amount of felonious scenarios. Our criminal defense attorney are true specialists. These legal representatives should never pass personal judgment on a customer faced with ruthless offenses such as for example murder, rape and even child molestation. They have to and also to the very best of their capability defend a customer whom they might truly imagine to be blameworthy associated with crime by which these are generally charged. Once again, they need to put aside individual values then beliefs and guard a customer that is faced with committing atrocious behaviors. Therefore, feeling a criminal defense lawyer not only normally takes effort however true character to defending every single person's privileges provided underneath the law. Every single instance presents a unique distinct sets of difficulties despite which region of the court room your client is situated. To all types of law you can find advantages and disadvantages, however with criminal law some appear to only start to see the cons. There's always the chance of a unlawful judgment of conviction, a mistrial at a really worthwhile case, and the risks of working with brutal felon, primarily her bread and butter and various criminal resources of large earnings. Many lawyers might concur that there was a long listing of negatives, then adverse feedback that adhere to the future, but the majority prosperous legal representatives appear to be able to see through the harsh words and moves, and therefore are in a position to start to see the good that is released of exercising criminal law. The big verdicts which further confirm your clients innocence towards the subdivision, the variety of the cases and clients, as well as the capability to be cross reviewing witnesses within the court room nearly every night, are often considered. If you want to know more info on this informative article subject see my personal martial arts websites: [url=https://amicuslegalgroup.com/practice-areas/personal-injury/motorcycle-accidents/riverside-motorcycle-accident-lawyer/[color=#000_url]edbernstein.com around Rancho Cucamonga CA[/color][/url]

Den 2023-04-05 klockan 20:32:21
Richardmot skriver:

Hello my name is Matt D'Agati.
Solar power is becoming the most promising and sought-after sourced elements of clean, renewable energy in the past few years. It is because of its numerous benefits, including cost savings, energy savings, as well as the positive impact it offers regarding the environment. In this article, we shall talk about the advantages of choosing solar power in homes and businesses, the technology behind it, and exactly how it may be implemented to maximise its benefits.

One of the main advantages of choosing solar technology in homes is the cost benefits it gives. Solar power panels can handle generating electricity for your house, reducing or eliminating the necessity for traditional types of energy. This could end in significant savings in your monthly energy bill, particularly in areas with high energy costs. In addition, the expense of solar panel systems and associated equipment has decreased significantly through the years, which makes it less expensive for homeowners to purchase this technology.

Another advantageous asset of using solar power in homes could be the increased value it may provide towards the property. Homes that have solar panel systems installed are often valued higher than homes which do not, while they offer an energy-efficient and environmentally friendly substitute for traditional energy sources. This increased value could be a substantial benefit for homeowners that are seeking to sell their home as time goes on.

For businesses, the many benefits of using solar technology are wide ranging. Among the primary benefits is cost benefits, as businesses can significantly reduce their energy costs by adopting solar power. In addition, there are numerous government incentives and tax credits offered to companies that adopt solar power, which makes it a lot more affordable and cost-effective. Furthermore, companies that adopt solar power will benefit from increased profitability and competitiveness, because they are viewed as environmentally conscious and energy-efficient.

The technology behind solar technology is not at all hard, yet highly effective. Solar power panels are made of photovoltaic (PV) cells, which convert sunlight into electricity. This electricity may then be kept in batteries or fed straight into the electrical grid, with respect to the specific system design. So that you can maximize the advantages of solar energy, it is essential to design a custom system this is certainly tailored to your unique energy needs and requirements. This can make certain you have just the right components set up, like the appropriate quantity of solar energy panels and also the right variety of batteries, to maximise your time efficiency and value savings.

One of several important aspects in designing a custom solar energy system is knowing the different sorts of solar energy panels and their performance characteristics. There are two main main kinds of solar energy panels &#8211; monocrystalline and polycrystalline &#8211; each featuring its own benefits and drawbacks. Monocrystalline solar panels are manufactured from an individual, high-quality crystal, helping to make them more cost-effective and sturdy. However, they are more costly than polycrystalline panels, which are created from multiple, lower-quality crystals.

In addition to solar energy panels, a custom solar technology system may also include a battery system to keep excess energy, in addition to an inverter to convert the stored energy into usable electricity. It is critical to choose a battery system this is certainly effective at storing the quantity of energy you'll need for the specific energy needs and requirements. This can make certain you have a trusted way to obtain power in the eventuality of power outages or any other disruptions to your time supply.

Another advantage of using solar power may be the positive impact this has from the environment. Solar energy is a clear and renewable power source, producing no emissions or pollutants. This will make it a perfect

Den 2023-04-08 klockan 21:10:38
Jefferyfed skriver:

LOFI rhythms have grown to be a prevalent option for society seeking to unwind and chill out, with a great many maintaining that they make them sleep. The gentle, repeated rhythms of these beats may make a restful feeling, offering a feeling of tranquility that may be contributory to hitting the sack. The reason being that LOFI songs regularly boasts a a little slower pace and a lower number of lines, encouraging the thinking to go slower and drift off quickly. Besides, LOFI pulse often integrate sounds of the harmony of nature, like for example rain or marine swells, which is able to even further enhance the settling bearing. At the same time to their potential sleep-inducing characteristics, LOFI instrumentals can also are offering a range of different positive aspects. Tests show that that paying attention to sounds can cut down anxieties and worry, decrease blood pressure level, and fix mental health,. LOFI songs, in specific, has been discovered to own a confirming impact on mental health and fitness. Its non-difficulty and Essentialism will assist to lull the thought process, making it possible for bigger primary focus and clearness. Additionally, the classic, old sound of LOFI beats may have been found to evoke feeling of coziness and familiarity, that can easily be in particular worthwhile for anyone feeling unhappiness or isolation. When you get down to it, whilst efficiency of LOFI tones as a going to sleep assist can vary greatly from one person to another, there is certainly without doubt benefits to containing this kind of sound clips in the daily life. Even if you have been wanting to disentangle after a long day or looking for a system to perfect your psychological state, LOFI tracks give a basic and accessible treatment. So next time your are fighting to sleep or beginning to feel under stress, give some thought to putting on a few LOFI music and pay attention to by what method it influences you. If you wish to know more about this informative article topic go visit the site: [url=https://www.drlofi.com/my-blog[color=#000_url]Music to study to [/color][/url]

Den 2023-04-10 klockan 17:50:44
WarrenRhine skriver:

Now i'm so excited that I bumped into this web blog! Not simply has it previously been naturally helpful for me personally in conditions of getting insights on insight on a range of subject matter, but it is also been a first-class way for my situation to associate with some other people just who entertain correspondent needs. Just discovered serendipitously so a large amount of useful knowledge and practices in this website might in fact enhanced me around my day-to-day world, and i will not procrastinate to communicate this information with my acquaintances. Further, I have an idea that they will benefit every single treasured facts which experts claim they will find in this article at the same time. I'll try to undeniably be re-exploring this page time and time ever again, as you will find repeatedly a present new and arousing to detect. thanks a lot for building this splendid website, and I could not wait to spread this website with my pals. I fully understand that the can value the many cherished understanding that they'll be able to discover through this likewise. I'm going to no doubt be re-examining this web-property over and over over again, as there is definitely habitually options unexpected and promoting to discover. Be fuller for making such an exemplary platform!

I am hugely thankful for finding this webpage, since it it has brought me with unfathomable info and materials that we can implement in my subjective and veteran living. I most certainly will obviously be propagating the word almost this incredible web blog to my friends and will continue to return to it regularly for further strategies.
If you want to gain knowledge of more info on this unique focus come by my personal internet site: [url=https://ethanfilmandphoto.com/wedding-photography/]Adventure Wedding Photographer near Front Royal, VA[/url]

Den 2023-06-04 klockan 09:33:39
Cliftonerync skriver:

Guess what guys!

My partner and I exclusively wished to immediately discuss precisely how glad I feel to have arrived on the subject of this amazing internet-site! It is really kind of a stunning place for entirely items that fascinates my lifestyle, and I've absolutely studied a great deal after scouting around over the blogs and also articles.

As a botox injection certified who actually definitely established this web site, I will likely state to the verifiable truth that remaining at instructed up to the up-to-date movements in botox treatment treatment methods is major for enabling protected and practical success.

So in the case somebody are eager in figuring out better regarding the system of A botox comestic injection procedures, make it a point to take a peek at my page, which in turn has a specialty in botox injection therapeutic approach for men and women.

Thanks again including to appearing or feeling our top rated, Kristen.


[url=https://injectorbekki.com/sculptra-radiesse/]Facial volumizers in Morehed ky[/url]

Den 2023-09-13 klockan 06:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0