Brallor och föräldrardoft samt kille i hatt.

 
 
 
Heeeej! Idag har jag på min brallor från Humana och ett linne som jag köpte på Hornstulls marknad. Och skorna är från Röda Korset i Arvidsjaur. Jacob gästar en av bilderna med en hatt som jag köpte på en loppis på Södra teatern. 
 
 
Nu hoppar vi in i Birgitta igen och styr kosan mot Växjö. Det ska bli skönt att andas föräldrardoft och sy på mormors symaskin (jag är sämst på att sy, rättning: titta på mormor när hon syr på sin symaskin). Jag ska skriva några inlägg också så ni får ej glömma mig. 
 
 
För övrigt så började jag jobba på ett boende för ensamkommande flyktingbarn igår i Märsta och det var så jävla fantastiskt och omtumlande och jag drömde om det hela natten. 
 
 
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer
Patricia skriver:

Vad FINA! :D

Den 2015-09-03 klockan 14:46:36
URL: http://https://amandasstil.wordpress.com
Ylva skriver:

Fantastisk outfit! Och gillar starkt fotoväggen i bakgrunden :)

Den 2015-09-03 klockan 21:44:53
URL: http://ylvwes.blogg.se
Ida skriver:

Åh, kan inte du berätta mer om hur det är och vad du får göra på boendet? Är nyfiken på hur det funkar och vad en kan göra för att hjälpa till.

Den 2015-09-04 klockan 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0