På så jävla dåligt humör.

 
 
Här sitter jag i en röd morgonrock och matchar min soffa och är allmänt jävla less. Man får vara det ibland va? Jag är på så ofantligt dåligt humör. Oerhört. Det kan vara PMS. Eller efter-norrlands-resan-och-popaganda-nu-är-det-höst-stämningen. Jag vill bara åka hem till mamma och pappa och sitta i deras soffa och mumsa på deras hemlagade mat och sussa i lakan som jag själv inte tvättat. Andas mammas halsdoft vill jag också göra. Och fika hos mormor. Gå långt in i skogen och skrika högt som fan vill jag också. Och sparka i en stubbe så att jag får ont i tån. Hårt och skitont. 
 
 
Jag tror jag och Jacob tar Gittan och åker till Växjö på torsdag. Är ej redo för höstens åtaganden och allmän storstads-stress. 
 
 
 
 
 

 

 

Älskar er dock!

 

 

Kommentarer
Rebecka skriver:

Jag kan bli så arg en del månader när PMS kommer och hälsar på (eller våldgästar). Även så ledsen och att det är så synd om mig så jag måste gråta lite till när jag inser att det är så synd om mig.

Den 2015-09-01 klockan 20:03:40
URL: http://reebbbeckas.blogspot.se
Filippa skriver:

Åh jag vet exakt exakt. Kände precis samma sak efter popagandahelgen och efter en hel sommar med världens längst tågluff..

Och nu tillbaka på förskolan på söder där jag jobbar 100 %. Det kunde varit fett om det inte vore för kollegor som man inte lirar med och att jag konstant febrilt letar lägenhet till mig och min pojkvän pga dumma himla bostadsmarknaden. att vara inneboende gör att man känner sig omyndighetsförklarad.

Och du jag såg/gjorde dig rädd i helgen!! Jag saxade genom publikhavet under Lorentz och passerade dig men såg dig försent +jag var full så tog dig på armen på obehagligt sätt och typ sa "åh". Hade en tajt röd polo och stort blont hår!

haha så misslyckad hälsning?! jaja, ville iaf säga att Jag du är så vettig, cool och bra!

styrkekramar!!

Svar: Meh! Vad fin du är! Jag kommer ihåg och blev glad ❤️❤️ stor kram till dig
.

Den 2015-09-02 klockan 20:54:14
ISA skriver:

kan även vara regnet! man blir ju bitter! men kram iaf <3

Den 2015-09-02 klockan 22:43:37
URL: http://isabyl.devote.se
Tjoff skriver:

upp och hoppa

Den 2015-09-03 klockan 22:29:17
Farmor-Farfar skriver:

Vi finns i Alvesta

Den 2015-09-03 klockan 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag äger inte en enda blommig tekopp. Jag har några som blomstrar, men det är kaffekoppar. Så frågar mig inte varför min blogg heter just det den gör. Det är ett bra namn helt enkelt. Här kan ni nämligen läsa om de tusen saker som snurrar runt i mitt huvud. Om feminism och om loppisrundor. Om hur man bakar världens godaste vaniljmuffins och pysslar ihop en fantastisk guldfitta. Om traderafyndade gummistövlar och om hur jag i dem försöker undvika att klampa runt med patriarkalisk geggamoja upp till knävecken. Om hur många obetydliga plåtburkar som finns bakom mina mintgröna köksluckor och min avsky för Sverigedemokraterna och vardagsrasism. Om hur hårt mitt hjärta klapprar för svunna tider, vintage och kärlek i alla former. Ja, helt enkelt allt detta i en salig blanding.

Till bloggens startsida
















SecondhandGuide.se Besökstoppen
RSS 2.0